"Zapisany cel ma wielką moc"


Daj z siebie 100%, a jak już nie będziesz dawał rady, to zawsze znajdzie się ktoś kto Ci pomoże. Czasami wystarczy o tą pomoc poprosić. I nie chodzi o to, że zrobi coś za Ciebie, a będzie robił to razem z Tobą, będzie wspierał i motywował.

To rusz się człowieku. 


Moje cele:
1. Wymarzona sylwetka. 
2. Znalezienie swojego stylu (do tego zrobienie dredów).

To chcę osiągnąć jeszcze w tym roku. 

Zapisany cel ma wielką moc. 

Po czasie wyjdą jeszcze inne cele do zrealizowania i też będę je zapisywać i śledzić moje postępy. 


Co do tej pory zrobiłam aby zbliżyć się do osiągnięcia celu?

1. Wymarzona sylwetka:
zrobiłam plan treningowy, którego się trzymam. Ćwiczę w poniedziałki, środy i piątki, bo musi być czas na trening i czas na regenerację. 

2. Dredy:
z tym wiąże się moje marzenie, zrobić dredy i jechać na koncert Kamila Bednarka. Jestem w trakcie zbierania pieniędzy. 😂


Więc pamiętajcie o swoich celach, marzeniach, planach i spełniajcie je bo "jeśli potrafisz coś sobie wymarzyć, potrafisz to również osiągnąć".

Nie poddawajcie się. 💪💪

Komentarze

  1. Byłam na koncercie Bednarka :) Jeden z lepszych w moim życiu ❤ O dredach też myślałam, ale niestety nie będą mile widziane w mojej pracy 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w życiu byłam na koncercie Bednarka. Jak śpiewał "Cisza", to miałam świeczki w oczach. 💖 Na kucharzu też dredy nie są mile widziane, tak samo jak tatuaże czy kolczyki w innych miejscach niż uszy, bo człowiek musi porządnie wyglądać, żeby ktokolwiek chciał coś od niego zjeść. Tak mówiła mi moja nauczycielka od lekcji zawodowych. Ale jak tylko zacznę zarabiać więcej pieniędzy i odkładać, to mam zamiar spełniać swoje marzenia. 💖 Pozdrawiam milutko. 😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Jak ja niecierpię świąt.