☺️


23 styczeń 2020 rok, czwartek. 
___________________
Miałam pisać codziennie, ale też nie zawsze jest co pisać. Super. Teraz mam jakieś "ale" i moje jedno postanowienie poszło się... 

Nigdy więcej zwlekania z wpisami bo tracą swoją datę ważności. 
Przez te dwa tygodnie ferii prawie wariuje. Siedzenie w domu bardzo źle na mnie wpływa psychicznie. Brak zajęcia i jeszcze bezsenność. 

Pora urozmaicić swoje życie. 

A, jeszcze co do wpisów, pisałam, pisałam 12 i 16 stycznia (nie za dużo) i dzisiaj czytając to pomyślałam "nieeeee, to już dawno przekroczyło swoją ważność". 

Więc dzisiaj taki krótki wpis na szybko. 

Dziękuję i pozdrawiam. 😘

Komentarze

  1. Hihi jak siedzisz w domku to czemu nie napisałaś że nudy by się można było spotkać 😁🦊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

Powoli tracę wiarę w ludzi.