Pierwszy post Nowego Roku.

05, styczeń 2020 rok, niedziela. ❤️
____________________________________

× Noworoczne postanowienia:
(tak szczerze) 😏
- rzucić palenie;
- mniej alkoholu na imprezach;
- robić notatki z każdego dnia i pod koniec roku wszystko podsumować;
- wpiski na blogu będę pisać z datami ich pisania. 🤞

Zacznie się zapisywanie wszystkich pomysłów na telefonie, a nie jak do tej pory w domu, w zeszycie. 🤭

06, styczeń 2020 rok, poniedziałek. 🙄
_______________________________________

JAK ZACZĘŁAM 2020 ROK?

Z uśmiechem, czyli jak każdy dzień. W tym roku jak najmniej internetu, a więcej czasu dla siebie, chłopaka i znajomych. Brak snapa, instagram prywatny - tylko dla znajomych i jest jeszcze messenger. Brak nieprzydatnych zdjęć, filmów i aplikacji na telefonie.

* no i jestem jeszcze JA. 🙄 Chciałabym zmienić w sobie dosłownie wszystko, oprócz niektórych cech charakteru, ale najbardziej nienawidzę tego, że jestem nieśmiała.

Bardziej niż rap pokochałam punk rock, więc będę ubierającą się na czarno wiedźmą. ☠️

08, styczeń 2020 rok, środa. 😎
_________________________________

Niby nic, malutka rzecz, najdrobniejsza błachostka, a można się uśmiechnąć. Z powodu pięknego widoku, z powodu jednej gwiazdki na niebie, która świeci w dzień, a nie w nocy. Z powodu cudownego prawie bezchmurnego nieba, na którym świeci ta błyszcząca kropeczka, a niedaleko niej lecą dwa samoloty i wydawałoby się, że zbliżają się do gwiazdy żeby ją bliżej zobaczyć. A ja idę wpatrując się w kropkę na niebie z uśmiechem na twarzy, gdy w słuchawkach leci jedna z piosenek Happysad. ❤️

Jak tak szłam do domu, wiedziałam, że muszę napisać o tej jednej jedynej błyszczącej kropeczce na niebie. Właśnie takie małe drobniutkie rzeczy mnie cieszą.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Powoli tracę wiarę w ludzi.