Zbieraj na marzenia.


Wszystkie marzenia kosztują i nie chodzi mi tylko o pieniądze, ale też o wysiłek jaki trzeba włożyć na spełnienie marzenia. 😎

Staram się codziennie robić krok do celu. 
Zwykle jestem szczęśliwą osobą, ale czasami coś mnie przytłoczy i mam doła. 

Chcę być twarda. 💪

Dużo mi się marzy i to jest rok, w którym robię coś w kierunku moich marzeń. 🤩🤩


Warto z czegoś zrezygnować, żeby sobie oszczędzić:
- zamiast codziennie kupować drożdżówki do szkoły czy pracy, lepiej robić kanapki w domu i zabierać ze sobą
- ten różowy lakier do paznokci można kupić kiedy indziej, albo pożyczyć od koleżanki, pomalować paznokcie i oddać
- zrezygnować z drobiazgów, które nie są potrzebne; i masz na coś wymarzonego.

Choćby nie wiem co, nie mam zamiaru wydawać pieniędzy dopóki więcej nie zarobię. 

W tym roku spełnie jedno z moich marzeń. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Jak ja niecierpię świąt.