Człowiek jest zagadką.


Wtorek, 20.08.2019r. godzina 00:07.

Człowiek jest zagadką. Taka wieczorna rozmowa, myśl, rozkmina. Szanuję ludzi, a teraz jeszcze o każdym człowieku będę myśleć, że jest zagadką. 🤩 (nie lubię tej buźki z gwiazdkami zamiast oczu). Ale uwielbiam zagadki. 🤩

Chociaż tego co czujemy i tak nie da się do końca odgadnąć. Przykre. 😕 


Ja też jestem zagadką. Sama siebie próbuję rozwiązać. Każdy z nas jest chodzącą zagadką. Zagadką, która potrafi mówić, słyszeć, chodzić, krzyczeć, skakać, biegać, która potrafi czuć. 

Dziwnymi zagadkami jesteśmy, no ale cóż. 😜

Czasami sami siebie zaskakujemy i to jest super. 😊 Sami siebie potrafimy zaskoczyć. Nie znamy siebie na tyle, żeby wiedzieć co nam za chwilę może odwalić. 😏 No chyba że ktoś ma tak nudne życie, że zawsze wie jak się potoczy jego dzień.

Ciekawe jaką ja jestem zagadką? 🤔
Odgadnąć siebie.
Jak odgadnę siebie, to tak jakbym już nie była zagadką. 😱
Ale pytanie. Jak można odgadnąć siebie? 🤔

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Jak ja niecierpię świąt.