Dlaczego lubię pisać.


Nie ma to jak po dłuższej przerwie (12 dni) w końcu zrobić godzinny trening i od razu zmienić plan treningowy. 🤭 Teraz codziennie mam trening, tylko jednego dnia cięższy, a drugiego lżejszy i dwa dni w tygodniu bieganie. 🙄

Zapisany cel ma wielką moc. 

Od dzisiaj do rozpoczęcia roku szkolnego wstaję o 6:00. Uwieżcie dla mnie to jest wyczyn. 🤫 I nie piszę, że chcę wstawać o 6:00 tylko to robię. Zapisuję, to żeby mieć większą motywację. 💪

Najpierw planuję i myślę, a później zapisuję i działam. 


Zaczęłam pisać ponieważ chciałam być bardziej pewna siebie. Piszę na blogu i mam stos zerzytów, w których piszę. 😏 Raz kolega dopadł jeden z moich zeszytów i z zawstydzeniem powiedziałam, że to pamiętnik bo nie chciałam się przyznać co piszę i żeby to przeczytał. 🙀

Lubię pisać, zawsze jak brakuje mi słów, mogę napisać. Zawsze jak nie chcę nikomu powiedzieć co czuje, mogę to napisać i zachować dla siebie. 

Słowa napisane, dla mnie są prawdziwe i szczere. 

Jak boję się o czymś powiedzieć po prostu piszę. 😇

KOCHAM. 😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Jak ja niecierpię świąt.