Bucket list. Czyli rzeczy, które chcę zrobić, i które mi się marzą.


W dniu wczorajszym o godzinie 22:48, stworzyłam swoje 3 pierwsze listy rzeczy do zrobienia.
Pierwsza z nich jest listą na rok. Chciałabym te rzeczy zrobić jak najszybciej, ale niestety nie mam takiej możliwości.

Kilka rzeczy z bucket listy na rok:
1. Pozbyć się trondziku. 
2. Zrobić dredy. 
3. Zdać prawo jazdy. 
4. Nauczyć się tańczyć. 
5. Nauczyć się rysować. 
6. Zrobić tatuaż. 
7. Zapisać się na kursy:
A) fotograficzny
B) kosmetyczny
C) kelnerski
D) inne. 


Druga lista, to podróże, miejsca do odwiedzenia. 
Najważniejszym dla mnie punktem w tej liście są Katowice. Zawsze chciałam jechać na Śląsk, poznać Śląską gwarę, kulturę, założyć ciuszki w jakich się ubierają, potańczyć z ciupagami. 😊
Chciałabym poznać Ślązaków i Górali. 

Na tej liście znajduje się również jedno zagraniczne miasto. Jest nim Paryż. 💖
Miasto zakochanych. 
Tam gdzie mój wujek jeździł do pracy i opowiadał różne ciekawe, śmieszne historie, których zawsze lubiłam słuchać. 


Trzecia i ostatnia lista na dzisiaj, to lista rzeczy do zrobienia na tydzień. Znajduje się na niej 11 punkcików, ale ja napiszę te najciekawsze. 

1. Wstawać wcześnie. 
2. Jeść śniadanie. 
3. Nie spóźniać się na autobus. 
4. Ograniczyć soki i napoje gazowane. Pić wodę. 
5. Starać się aby nie być głodnym zbyt długo. 
6. Nie jeść słodyczy i innej niezdrowej żywności. 
7. Nie wkurzać się zbyt często. 
👌

Każda z tych list jest napisana innym kolorem. Miałam do dyspozycji czarny, niebieski i czerwony. 


A wy macie swoje bucket listy? Ile rzeczy z listy udało wam się już zrobić? 💖


Komentarze

  1. Mam taką swoją listę :) W tym roku sporo udało mi się zrobić ;) Między innymi zdać prawko, lecieć samolotem ( kilka razy nawet) czy chociażby przeczytać książki w rekordowej dla mnie liczbie w tym roku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie. 💖 Nawet te rzeczy, które wydawałyby się najmniejsze dla człowieka są wielkie. I dają nam szczęście. 💖

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Jak ja niecierpię świąt.