Książki - warto czytać, warto wiedzieć. Nudna książka.


Jeśli do 40 stron czytania, książka Cię nie zainteresuje, zaciekawi, to odpuścić. Nie ma sensu czytać książki z przymusu. Czytanie to ma być przyjemność.

Kupiłam książkę, której tytuł spodobał mi się. Lecz treść do mnie nie trafia. Jest, jakby to powiedzieć? Nie za ciekawa dla mnie. Ale dostaje jeszcze jedną szansę. Do 40 stron. Tylko i aż 40 stron.

Jak nie zapunktuje u mnie, to niestety pójdzie na makulaturę. Nie dam nikomu nudnej książki. Nie chcę, żeby ktoś przeze mnie się z nią męczył. 


Wiem, że nie wszyscy są zachwyceni jutrzejszym rozpoczęciem roku szkolnego. Ja pierwszy dzień szkoły mam na praktykach. Ale jestem z myślą, że nawet nauczyciele nie są zachwyceni tym, że muszą do nas wracać. 😏


Komentarze

  1. Książka dla Ciebie może być nudna, ale skąd wiesz czy dla kogoś innego też taka będzie? Jeżeli jej nie chcesz to np. sprzedaj jezeli nie chcesz oddać ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Jak ja niecierpię świąt.