Jak ja niecierpię świąt.

11. grudnia 2019r. Środa 


Tak bardzo żałuję, że w szkole jak miałam możliwość nie czytałam lektur. Jak dla każdego dzieciaka, lektury były nudne i nie chciało się czytać. Nawet jak już miałam jakąś wypożyczoną to przeleżała na półce nietknięta. 😎

Piszę to po przeczytaniu książki "Oskar i pani Róża". Cudowna powieść dla dzieci i dorosłych. Dzięki niej moja wiara w Boga się pogłębiła, a ostatnie dwie strony czytałam ze łzami w oczach. 😭

Namawiam mojego faceta na oglądanie filmu "Oskar i pani Róża", chociaż nawet nie musiałam go namawiać. 😽

_________________
12. grudnia 2019r. Czwartek

Niestety nie znaleźliśmy w internecie filmu, nasze starania poszły na marne. Wie ktoś może gdzie można to za darmo obejrzeć? Byłabym wdzięczna za komentarz. 😽

_________________
13. grudnia 2019r. Piątek

Piątek trzynastego. 🐈

 Czy tylko ja nie przepadam za świętami?
Nawet obrazek paskudny wybrałam. Nie mogę się doczekać kiedy już będzie po świętach. Chociaż w tym roku mówiłam sobie, że postaram się je polubić, to nie wiem czy jestem w stanie.

Czego nie lubię w świętach?
Życzeń i dzielenia się opłatkiem. Życzeń to ja zawsze nienawidzę, nie ważne jaka by była okazja. Nie lubię jeszcze siedzenia z rodziną nie wliczając w to mamy i braci. Dla mnie świąt mogłoby nie być. Najchętniej nie siedziała bym w domu, ale wiem, że to sprawi przykrość mojej mamie.

A może jest coś co lubię w świętach?
Śpiewanie kolęd, strojenie choinki też jest spoko. Przynajmniej nie ma nudy w domu.
Ehhhhhhhhh.

Miłego dnia. ❤️




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

List miłosny na Walentynki. 💌

☺️

Powoli tracę wiarę w ludzi.